tisdag 21 april 2009

Så ska det planeras dop. Jag har skjutit på detta då det inte intresserar mig alls. Men påtryckningar från lillasyster och svärmor har fått mig att göra slag i saken.




Satte mig och ringde till S:t Anderaskyrkan i Malmö idag. Jag tycker inte kyrkan är särskilt fin, men jag döptes själv där och har haft alla skolavslutningar där så den kändes naturlig att välja. Pratade med en präst och fick ett bra datum, den 7:e juni. Glad i hågen skulle jag nu meddela de blivande gudföräldrarna, Paul och Jennifer, detta. Ringde till gudfader Paul som beklagade och sade att han ska till Stockholm och se fotboll då, landskamp Sverige-Danmark. Helgen efter gick dätremot jättebra. Okej, den 14 juni fick det bli. Skulle bara berätta för gudmor Jennifer. Som tydligen befinner sig i Grekland då. Fan.

Inga kommentarer: