söndag 30 december 2007

Ellen Presley

Jaha, då har man snart ett nytt, oskrivet år framför sig.

Som alla andra år ska det bli "andra bullar" detta året. Jodå, även detta år ska jag gå ner i vikt, sluta röka och dricka mindre (...fantasi...rullar jag runt bland mjuka kuddar...fantasi...etc etc).

Har för övrigt denna kväll ätit en Calzone (vid 21-tiden) som jag sköljde ned med Coca-cola, rökt cigaretter och druckit vitt vin. Men det är som sagt snart andra bullar som gäller. Såvida jag inte hittas död på toaletten innan årsskiftet.

Man får ju passa på att leva som ett svin nu de sista dagarna (mycket lämplig och tröstande ursäkt för en människa utan karaktär) för sedan är det slut på det. Om två dygn är det ju faktiskt den första januari 2008 och därmed den första dagen på mitt nya, hälsosamma liv.

Eller hur.

Same shit, different year.

Inga kommentarer: