torsdag 1 november 2007

Ändrade planer

Idag vaknade jag och var så in i helvetes trött. Som om jag festat och dansat hela natten, kommit hem fyra på morgonen och sedan skulle upp halv sju. Kontentan av denna extrema trötthet var att morgonpromenaden uteblev. Jag visste ju om att istället kan jag ta en lång promenad när jag kommer hem, så samvetet var gott när jag vände på kudden och somnade om.

Vid niotiden imorse kom jag på att Jennifer och jag har en kusin, Patrik, som fyller sex år idag. Jag ringde Jennifer som i sin tur på tio minuter lyckades få oss inbjudna till middag i Lund hos morbror, moster och kusiner. Ikväll kl 18.00. Födelsedagsmiddag.

Där rök den nyttiga torsdagen helt och hållet.

Adjö, promenad. Adjö, kalorisnåla middagen.

Hej, goda, feta middagen med efterrätt. Hej, Ellen-utan-karaktär.

Fuck.

Inga kommentarer: