torsdag 17 januari 2008

Back on track

Sov faktiskt jättegott i natt, trots mitt massiva kaffeintag. Dock drömde jag att en kvinna jagade mig och sköt mig med pistol i huvudet. Men nu i efterhand känns det okej då jag vaknade utvilad.

Idag drack jag bara en kopp kaffe och är nu på väg ur den onda cirkeln. En dag i taget.

Hade för övrigt min första officiella dag som skolsekreterare idag. Min företrädare har blivit mammaledig och nu ska jag vara spindeln i nätet på denna högstadieskola.

Har noterat att om jag spelar att jag kan allt så tror folk (lärare och elever) på detta. Skitbra. (Efter detta vikariat funderar jag starkt på att omskola mig till skådespelerska.)

Nu är det dags att sova och jag hoppas att jag sover bra. Trots att det finns en risk att jag även denna natt blir mördad i sömnen. Men ärligt talat, vem bryr sig?

Natti, natti.