tisdag 1 januari 2008

Happy new year

Så var det år 2008. Ett nytt, spännande år ligger framför mig. Om en vecka börjar jag på mitt vikariat som skolsekreterare. Spännande.

Nyårsfesten blev lugn och utan dispyter, hångel, fylla och bråk. Vi började klockan sju och vid tretiden på natten föreslog jag att vi skulle runda av. De andra tittade på mig som om jag var fullständigt galen. Vi hade då festat i åtta timmar. En hel arbetsdag.

Jennifer och Ulf föreslog efterfest hos dem, men insåg snart att det var nog ingen bra idé. Vi är ju trots allt inte tjugo längre.

Idag är alla trötta och bakfyllehungriga. Så det nya året börjar med mat från Burger King. Som alla andra år. Men det är ju trots allt nyårsdagan så det är ju okej (ytterligare en mycket passande ursäkt från en individ utan karaktär).

Imorgon börjar jag med "de andra bullarna". Jennifer och jag ska köpa träningskort.

Igen.






Inga kommentarer: