onsdag 10 oktober 2007

Livskvalitet

Så här mysigt hade jag det igår kväll när jag badade. Givetvis är det inte i mitt eget hem detta underbara badkar finns. Ack nej, det finns i lägenheten som Stefan ska sälja.

Jag får dock disponera det hur mycket jag vill fram till den är såld. Kommer troligtvis att bubbla ihjäl mig.

Smider även en plan som går ut på att jag ska ingå i lägenhetsköpet. På så sätt kan jag stanna kvar och bubbla vidare när den nya köparen flyttar in. Har bara inte listat ut hur jag ska lyckas med detta. Men det kommer.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Då lär inte den gode Stefan få speciellt mycket för lägenheten...

Ellinor sa...

Passa dig, min käre Narcissus..

Anonym sa...

Nu när jag sett bilden på "lätt alkad skönhet i bubbel", så misstänker jag att prislappen lär landa runt 10 000 000 SEK...

Anonym sa...

Nu börjar din blogg likna något!! Mer naket!! ;-)

//Mats

Anonym sa...

Tänk på vad du ber om, Mats...