måndag 29 oktober 2007

Nojig

Mitt huvud känns som ett bowlingklot. Tungt och utan hjärna.

Känner mig sinnesslö och mentalt efterbliven. Har den sista tiden varit väldigt tankspridd. Har nu fått för mig att detta är för att jag pratat för mycket i mobiltelefon. Att det är en tumör eller något annat, minst lika allvarligt. Ju mer jag tänker på detta , desto mer retarderad känner jag mig.

Äter Berocca, fiskoljetabletter, B12, enomdan och rosenrot för att hjärnan ska hänga med. Det hjälper ju inte. Eller? Det kanske är helt kört för mig om jag slutar äta dem. Vad fan vet jag?

Har även börjat få problem när jag pratar. Ska säga ett ord och då ploppar det ut ett helt annat. Som Tourettes, fast med alla ord. Kan tänka på en sak och glömma vad jag tänkte på mitt i tanken. För mycket mobiltelefoni? För mycket festande? Hoppas verkligen på det sista.

Om det nu är mobiltelefonen som orsakat min mentala slöhet, går detta att fixa? Går det tillbaka om jag slutar prata i den? Blir jag kvicktänkt och alert igen då?Jag kan ju skaffa headset. Eller skita i att ha kontakt med människor per telefon.

Detta ska jag fundera på.

Tyvärr har jag troligtvis glömt vad det är jag funderar på om några minuter.

Inga kommentarer: