onsdag 24 oktober 2007

Ännu en mardröm

I natt hade jag en fruktansvärd dröm igen. Vill inte tänka på den, men kan inte sluta.

Jag ligger på rygg i en trappa. Jude Law ligger över mig. Han vill kyssa mig. Han vill ta på mig. Han vill älska med mig. Han är djuriskt sexig och samtidigt vacker så man tappar andan.
Jude Law vill ha MIG.

Jag säger nej och försöker vrida mig undan (?!?!?!).

Jude tigger och ber. Jag säger nej och att han bara är ute efter sex. Vill han ha mig får han minsann visa det. Han gör allt för att övertyga mig om att han vill ha mig. Pussar mig över hela ansiktet, smeker mitt hår och tittar mig djupt i ögonen och försöker kyssa mig igen.

Jag vänder bort mitt ansikte och säger nej (?!?!?!).

THE (BITTER) END

Hur jävla dum i huvudet får man vara?! Att ha tillfälle att ha sex med Jude Law och säga nej måste nog fan ta priset! "Du vill bara ha sex med mig..." Och?! Vad är problemet?!

Jag skiter i att det var en dröm.

Jag kunde haft sex med Jude Law i natt och sade nej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade en liknande dröm nyligen, men min slutade med att Jude larmade på mig för allt vad tygen höll (och de gjorde de ju inte - aj aj aj)!

Där kan man snacka om bitter end...

Ellinor sa...

You lucky bastard..