tisdag 28 oktober 2008

Letting out some steam

Jag har kommit på en sak som retar gallfeber på mig. Människor som skrattar hysteriskt efter i stort sett varje mening de säger. Det behöver inte vara en rolig mening. Det är definitivt inga sköna oneliners som levereras, utan vanliga meningar. Till exempel:

- "Oj, vad det regnade när jag var och handlade igår! HAHAHAHAHA!"
- "Mina nya skor ger mig skoskav. HAHAHAHAHAHAHAHA!"
- Nä, om man skulle ta och äta något. HAHAHAHAHAHAHA!"

På den nivån är det. Jag blir otroligt irriterad och känner en enorm aggressivitet växa inom mig. Vill tysta personen med fysiskt våld. Alternativt skrika till personen ifråga att denne ska sluta skratta hela jävla tiden. Skratta när något är roligt. Om så bara pyttelite roligt. Men inte åt ALLT. Hela jävla tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta känns onekligan igen. Kan dock tycka att det är kvinnor i medelåldern och uppåt som dominerar detta beteende. Mycket drygt.

M