tisdag 4 september 2007

Frosseri

Jodå, Håkan och jag kom iväg. Vi åt en GIGANTISK frukost på McDonalds. Vår beställning:

2 McToast
2 McFulkorn
2 Hash brown
2 pannkakor
2 stora kaffe med mjölk
2 apelsinjuice

Vi är nu officiellt två djur.

Sedan bar det av till Trollhättan. Hämtade en "avliden" (jag sade "kropp" men då blev Håkan irriterad och rättade mig) och styrde kosan mot Göteborg där vi skulle hämta ytterligare en "avliden". Väl där örlade vi rundor ett tag på Sahlgrenska sjukhuset för att sedan få reda på att den "avlidne" blivit flyttad och därmed inte var tillgänglig förrän imorgon. Jippijippijay.

Så imorgon får Håkan gå upp, gnugga sömnen ur ögonen, klä sig i sin svarta, reprensentativa kostym och köra raka vägen till Götet igen (denna gång utan mig) och infinna sig på samma ställe som han var på idag. Grattis.

Efter denna långdragna incident var vi (jag) hungriga igen. Mitt blodsocker var nere på en nivå där jag bara ville sova. Närmade mig med andra ord medvetslöshet. Inte bra. Till slut hittade vi en Shell Select och svineriet fortsatte. Två "Drivers menyer" med mos, räksallad, rostad lök och läsk inhandlades. Jag intog måltid min som om Guiness rekordbok stod bredvid och klockade mig. Rundade dessutom av med ett Plopp-chocklad. Sedan när jag väl var kräkmätt fick jag så klart tokångest över mitt vidriga och okontrollerade matintag.

Ja, ja, shit happens. Det kunde varit värre. Nu är jag i alla fall hemma och ska sova.

Äta bör man annars dör man.

Det är ju trots allt insidan som räknas.

Säkert..

Inga kommentarer: