fredag 13 april 2007

Annalkande sommar

Tänkte skriva ett inlägg om att jag inte tror på evig kärlek mellan två människor, men kom på att det finns en överhängande risk att det är mig det är fel på. Så jag sket i det.

Solen skiner och Jennifer kommer snart till jobbet och vi ska åka ut till Jägersro och byta felinhandlade skor. Ikväll blir det restaurang Natalies med diverse vänner. Jag ska äta planka, planka, planka. Love it, love it, love it.

Kollade precis SMHI´s 5-dygnsprognos, http://www.smhi.se, och såg att det kommer bli 17 grader idag. Och upp emot 20 grader på söndag. Lycka!

Jag har börjat brun-utan-sola mig nu, då det snart är dags att flasha naken hud, och rekommenderar Doves "Summer Glow" body lotion som ger en bra färg. Finns även för ansiktet. Vill man ha lite glänsande, skimrande kropp à la Jennifer Lopez kan man köpa Åhlens "Shimmering body lotion". Det är ingen brun-utan-sol, utan den är som en vanlig body lotion med lite skimmer i. Den har fått bäst i test flera gånger. Köpte igår, har inte hunnit prova den själv än.
Det var ju väldigt vad jag började pumpa ut tips nu. Så jävla brudigt. Inte så likt mig, men funkar det ska man sprida ordet. Som botoxen ungefär. Älskar min panna.

Och snart min skimrande, gyllenbruna hudfärg också.




är lika med =

Inga kommentarer: