lördag 14 april 2007

Friday I´m in love

Detta var en underbar dag. Den hade nästan allt. Shopping, sol, blå himmel, god mat, gott vin och jag var omgiven av människor jag tycker om. Kärlek.

Nu är det mörka natten och jag lätt berusad. Har avnutit en god middag, som involverade bland annat en styck plankstek, i trevligt sällskap på Natalies.

Har precis plockat och färgat mina ögonbryn. Det gör inte lika ont att plocka dem om man grundat med lite alkohol. Färgningen ser bra ut nu, frågan är bara hur bra den ser ut imorgon.
Finns en risk att det inte är lika lyckat med nyktra ögon.

Har i alla fall haft en supertrevlig kväll med diskussioner om fördelar och nackdelar med bortamatcher (jag stod allena för nackdelarna), våtsex, prostitution och fördelen med att producera diverse varor i Asien. Med mera.

Lyckades även välta min stol vid ett tillfälle när jag reste mig upp. Dock inte på grund av berusning utan att den fastnade i slutet av mitt stövelskaft (lam ursäkt, jag vet). Det kändes som om alla i restaurangen tittade på mig och dömde mig. Well, well.

Då batterierna i kameran var helt urladdade, vilket är väldigt amatöriskt (finns detta ord?) av mig, lägger jag in bilder från förra gången vi var där. Same shit, different day.

Inga kommentarer: