tisdag 6 mars 2007

Blogg-drottningen

Igårkväll skulle jag sätta mig vid mig dator och sammanfatta dagen i min blogg, men icke. Skulle logga in och det gick inte.
Ordnade så att mina användaruppgifter blev mailade tilll mig och loggade in. Och kom in på en blogg jag tydligen startat för två(!) år sedan. Det var som fan. Det var visserligen endast två inlägg, men dock.
Jag läste inläggen och konstaterade snabbt att det var utan tvekan det mest patetiska jag läst på mycket länge. Blir generad bara jag tänker på det.
Hade tydligen en svacka i en relation vid tillfället. Och jag sparade inte på krutet. Kunde tydligt se framför mig hur min underläpp har darrat av självömkan när jag skrev ner mina innersta känslor.

Mycket märklig upplevelse när man sitter och retar sig på sig själv.

Inga kommentarer: