måndag 12 mars 2007

Monday, monday

Har nog sovit konstigt med huvudet i natt för jag kan knappt röra nacken. Lite irriterande. Mina ögon har en märklig röd nyans som jag inte kan minnas att jag haft tidigare och jag har precis gjort ett stort Berocca-intag i min kamp mot måndags-segheten. Än så länge leder måndagen. Som alltid. Men jag har inte gått på kaffet än, så vänta bara.

Igår var jag ute och söndagspromenerade med Paul, Jennifer och Ulf (vuxenpoäng). Vi fikade på Kajutan i Småbåtshamnen också (vuxenpoäng med stjärna i kanten).
Och som vanligt tyckte samtliga i mitt sällskap att jag var dryg och intensiv med mitt fotograferande. (Den sista meningen hade varit riktigt tragisk utan de sista tre orden, dvs
"Och som vanligt tyckte samtliga i mitt sällskap att jag var dryg och intensiv.")

Här är lite bilder från gårdagen:














Inga kommentarer: