tisdag 20 mars 2007

En olycka händer så lätt..

Pratade med min gode vän Peter om masturbation och han var snäll nog att påminna mig om en sak jag var med om när jag var yngre.
En händelse jag lyckats förtränga under alla dessa år.

Jag var arton år gammal och skulle sova hemma hos min dåvarande pojkvän, Julius, och hans föräldrar.
På den tiden hade man ju ett aktivt sexliv och så även denna natt. Vi "gjorde det" alltså. Han kom, inte jag (story of my life). Han somnade, inte jag (story etc etc).

Jag var ju fortfarande upphetsad. Inte bra. Inte bra alls. Låg klarvaken och otillfredsställd i sängen. Detta kunde givetvis inte fortsätta så jag smög in på den lilla gästtoaletten ute i hallen. Väl därinne satte jag mig på toalettlocket för att avsluta det som var påbörjat. Det blev ganska intensivt och jag tog spjärn med benen mot väggen mittemot. När jag var färdig gick jag nöjd och glad och lade mig bredvid min älskade pojkvän och somnade direkt.

Vaknade morgonen efter med ett ryck av att hans ungerska pappa stod och skrek i hallen. Julius rusade upp och frågade vad som stod på. Pappan vrålade på svenska med kraftig ungersk brytning att det var översvämning på gästtoaletten. Toalettstolen var sprucken och det läckte ut kraftigt med vatten. Han undrade vad i helvete Julius och jag "hade gjort" inne på gästtoaletten under natten. Julius blev förnärmad och förklarade med upprörd och hög röst att vi minsann hade sovit hela natten och att han inte förstod hur hans egen far hade mage att antyda något så vedervärdigt.

Själv reste jag mig inte ur sängen, drog istället täcket över huvudet och svor för mig själv att jag aldrig, aldrig skulle sätta upp benen mot en vägg i liknande, framtida situationer. Läxan var lärd.

Jag hade aldrig känt mig så jävla dum i hela mitt liv.

Men mycket har ju hänt sedan dess.

Inga kommentarer: