fredag 30 mars 2007

Le Grand Final

Det är Le Grand Final i "Let´s Dance" ikväll! Oj, oj, oj. Spänningen är olidlig. Vinner gulliga Tobbe Trollkarl eller Buns of steel-Martin?

Jag hoppar upp och ner på min skrivbordsstol och kan knappt prata så ivrig jag är! Räknar ned timmar, kvartar, minuter och sekunder till programmet börjar.

Har startat en vadslagning med alla på företaget. Har slutat gå som vanligt och dansar istället fram. Lite tango, lite quick-step och lite samba. Drog en vals igenom tryckeriet för en stund sedan. Mycket uppskattat. Ska strax skriva ut poängprotokoll som skall användas framför tv:n. Champagnen ligger på kylning. Kommer själv att vara klädd i en tangoinspirerad utstyrsel ikväll, jag har ju alltid varit lite eldig av mig. Kastanjetter beställde jag på postorder för flera veckor sedan. Detta då att jag för att klara av reklampauserna tänkte dansa intensiv och dramatisk flamenco.

Eller inte.

Inga kommentarer: