tisdag 13 mars 2007

Dilemma

Ska vara hos gynekologen kl 11.25. Är inte alls på humör för det. Om det nu är möjligt att vara det. Har redan flyttat fram det tre gånger de senaste två veckorna så idag får jag ta och masa mig dit.

Nu dyker ett välbekant dilemma upp här i bloggskrivandet. Igen.
Dilemmat kallas "Vart går gränsen?". Jag tänkte nu ivrigt börja skriva om mitt förra gynekologbesök nu, men kan jag göra det?

Jag har vid ett flertal tillfällen hindrat mig själv och tänkt att "detta ska du nog inte berätta för folk, Ellen lilla".
Jag menar inte hemlisar som folk anförtrott mig utan saker jag själv gör. Som till exempal förra veckan när jag var inne på Taboo(erotisk affär i Malmö) tänkte jag skriva lite om det, men kände att här kanske det går en gräns?

Å andra sidan är jag hyfsat säker på att mina föräldrar inte läser bloggen, så egentligen kan ju jag skita i vilket och skriva vad jag vill?

Eller borde jag ha en blogg som heter "Mitt hemliga liv" också kanske?

Inga kommentarer: