lördag 10 mars 2007

Soliga lördag

Lördag it is.

Har fortfarande inte riktigt smält Michaels sms från paradiset.

Ska träffa Håkan vid 15.00 för att vi ska bogsera min bil(hatar den satans bilen) till verkstan och sedan borra upp hyllor i Jennifers lägenhet.
Fram tills dess har jag inget planerat. Som jag känner nu har jag två alternativ:

1. Latmask-varianten: Ligga i sängen och läsa, alternativt ta ut täcket i soffan och kolla tv, ta en kopp te och ett par rostade mackor med marmelad(har inget annat hemma, förutom snabbmatsrätter och fetaost), surfa lite på nätet och bara känna lugnet.

2. Hurtbulle-varianten: In i duschen, på med kläderna(den sportigt lediga stilen of course), ta en rask promenad ner till havet, andas in saltvatten-luften, promenera till affären för inhandling av stor frukost(ägg, färskpressad juice, nybakade bullar etc) och sedan rosenkindad och käck gå hem och fixa frukost.

Det sitter en kille och solar på sin balkong i huset mittemot. Det är bra, det är ett säkert vårtecken.

Jag har bestämt mig.
Jag kör hurtbulle-varianten.

Hörs senare!

Inga kommentarer: